Un espacio personal en el que comparto reflexiones, vivencias, ideas, fotos, música, etc. que considero interesantes, útiles o divertidas.
Mi deseo es disponer de un espacio gratuito en internet, donde publicar lo que me parezca oportuno, siempre desde mi punto de vista personal. Material que sea propio y de otros autores.

Incluyo también un blog sobre mi ya finalizada etapa profesional, con contenidos que durante años han estado en una web informando sobre nuestro gabinete, el Gaps. La web y el gabinete no están ya disponibles.

jueves, 25 de octubre de 2012

Insubmissió a la taxa d'1€ de la Generalitat de Catalunya

Fa dies vaig començar la insubmissió a la taxa d’1 Euro per recepta de la Generalitat Catalana.  I no ho havia fet abans, per manca de temps de cercar com fer-ho.  Quan vaig cercar,  vaig trobar –amb sorpresa-  diferents webs que diuen com practicar aquesta insubmissió.
Tot i que és entretingut, em val la pena l'esforç: per a cada recepta has d’emplenar un formulari que demanes a la farmàcia i que tenen obligació de donar-te.
Formulari a emplenar. Te'l dónen a la farmàcia.
Foto d'Internet 
Juntament amb la recepta, has de lliurar aquest formulari i una fotocòpia del teu carnet d’identitat.
Quan més siguem en fer insubmissió, menys factible serà per a la Generalitat aplicar la llei de penalització que finalment et faria pagar 1,20€ per recepta.
El que vaig saber per internet, ho vaig contrastar també telefonant  a l’Institut Català de Salut i em van confirmar aquesta manera de posar en pràctica la insubmissió.   
Imatge d'internet
Voldria fer també insubmissió del co-pagament del govern d’Espanya, però no trobo rés per internet que expliqui com fer-ho. Si algú ho sap, agraïré que m’informeu.
A internet hi trobaràs molta informació sobre la insubmissió a la taxa d’1 Euro per recepta a Catalunya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario